Reformu partijas logo

Ziņas

Par Jaunu sākumu! (18)

www.reformupartija.lv | 15.09.2011

Ja mums palaimējas un Radītājs pret mums ir vēlīgs, mūsu dzīvē var pienākt mirklis, kad pa īstam saprotam kaut ko ļoti svarīgu un patiesu. Pēkšņi pasaule ap mums rādās citādi, nekā līdz tam. Mēs, būdami eiropieši un kristieši, to saucam par Atklāsmi. Citas reliģijas to dēvē par apskaidrību vai apgaismību. Kad tas ar mums ir noticis, atpakaļceļa vairs nav.

Latvijā ir daudz tādu lietu, kurām mēs ticam, bet kuras patiesībā ir pavisam citādas. Māņu mums netrūkst. Mēs aizvien ticam un spējam pieņemt, ka Aivars Lembergs, smagos kriminālnoziegumos apsūdzēts pašvaldības priekšsēdētājs, var būt valsts vadītājs. Mēs noticam politiķiem no Saskaņas centra, Lemberga partijas un Visu Latvijai, kas pirms vēlēšanām sola visiem dot un ne no viena neņemt. Mēs patiešām ceram, ka tie, kuri desmitkārt mūs pievīluši, zaguši un melojuši, beidzot labosies.

Kad izdevu Rīkojumu Nr. 2 un ierosināju Saeimas atlaišanu, es gribēju dot iespēju mums saprast un atklāt, ka viss ir pavisam citādi, nekā šķiet. Saprast to, ka valdība, kas sauc sevi par stabilu, patiesībā ir nevarīgu un savstarpēji neuzticīgu personu kopa, kuras toni un darba kārtību ne reizi vien nosaka oligarhs no Ventspils. Saprast, ka koalīcija, kas tiek uzskatīta par vairākumu, patiesībā ir mazākums, jo valsts tiesiskuma un godīguma jautājumos īsto koalīciju veido Lemberga partija, Saskaņas centrs un Par Labu Latviju esoši oligarhi. Savukārt „gaišie spēki” jeb Vienotība tik ļoti kāro ministru amatus, ka no Lemberga nav gatava atbrīvoties pat tad, kad tuvojas vēlēšanas.

Pēc Rīkojuma Nr. 2 daži cilvēki vi-siem spēkiem centušies mani nomelnot. Neticiet informācijai, ko publicē atsevišķās „neatkarīgās” avīzēs un arī „neatkarīgās” televīzijās. Mūsu nomelnošanā ir ieguldīti desmitkārt lielāki līdzekļi, nekā mēs spētu ieguldīt, lai ar sevi iepazīstinātu. Diemžēl mūsu valstī ir cilvēki, kam medijus nopirkt un likt tiem strādāt savās interesēs ir tikpat vienkārši kā kādam citam ir abonēt avīzi. Šie paši cilvēki dienu no dienas ir centušies mums iegalvot, ka pārmaiņas nav iespējamas, ka viss īstenībā ir labi un, kaut ko mainot, būs tikai sliktāk. Lembergs, Šlesers un citi šīs paaudzes politiķi ir nobijušies, jo viņu iedibinātā kārtība ir apdraudēta.
Šajās vēlēšanās mums ir divas izvēles.

Mēs varam balsot par kādu no vecajām partijām, un tad visticamāk viss arī būs tā, kā bija. Tās pašas sejas TV ekrānos, tā pati attaisnošanās, amatu dalīšana, intrigas un citas nejēdzības. Nekas nebūs mainījies.

Un mēs varam balsot par Zatlera Reformu partiju. Un par spīti tam, ko mums mēģina iestāstīt, bei-dzot visiem kopā noticēt, ka gudra un godīga valsts pārvalde patiesībā ir pašsaprotama. Tieši tāpat kā celties no rīta, lai dotos uz darbu.

Zatlera Reformu partijā esmu pulcējis jaunus, izglītotus un spējīgus cilvēkus, kuri nav piedalījušies 90. gadu privatizācijas shēmās un citās šīs valsts politiķu netīrajās lietās. Šiem cilvēkiem piemīt jauna veida domāšana un vērtības. Tieši viņi būs tie, kas spēs panākt izaugsmi Latvijā – radīt darbavietas un uzņēmējdarbībai labvēlīgu vidi, nodrošināt, lai pensiju sistēma ir ilgtspējīga un nesabrūk, mazināt birokrātiju un korupciju, izveidot sistēmu, kas nodrošinās augsta līmeņa izglītību. Jo viņi to jau dara. Un es redzu, ka viņiem, mūsu jaunajai paaudzei, tas šķiet tikpat dabiski kā celties no rīta, lai dotos uz darbu.

Daudzi ir vaicājuši, ko darīšu es?

Es strādāšu Latvijas Saeimā – savas tautas un līdzpilsoņu labā. Mans galvenais mērķis ir īstenot reformu, kas ļaus mums pašiem būt lielākiem savas dzīves noteicējiem. Es labi apzinos, kādā veidā tiku ievēlēts prezidenta amatā, un arī redzēju, kā ievēl esošo prezidentu. Tautas vēlētam ir jābūt ne tikai parlamentam, bet arī prezidentam.
Kad būsim īstenojuši šo reformu, esmu gatavs būt Latvijas vēsturē pirmais tautas vēlēta prezidenta kandidāts.

Par jaunu sākumu!

Valdis Zatlers

Komentāri

  1. Marija  14.10.2011 17:46

    Patiess prieks par šādu drosmi un uzņēmību, Latvijai tā tik ļoti pietrūka:)
    Lai viss izdodās!
    Ja ne gluži tik ātri un varbūt smagāk nekā plānots, tas nekas, galvenais nezaudēt pareizo kursu;)

  2. Aivars Kažis  08.10.2011 07:54

    Manuprāt, jāpārtrauc ir cīņa starp latviešu tautas cilvēku 2 daļām: 1) aborigēniem (vietējiem) un 2) diasporiešiem (emigrantiem); jārada miers un saticība !!!

  3. Krievs  05.10.2011 17:10

    Es esmu krievs, un man pamatīgi tracina visa tā dalīšana tautībās.

    Par sevi varu pateikt, ka visi mani radi vairākās paaudzēs dzīvo Latvijas teritorijā – tas ir vairāk par 100 gadiem (ja papētīt, tad varbūt arī visus 1000). Ne katrs latvietis ar to var lepoties. Un tagad mani pseido-patrioti nosauc par okupantu, kaut kā nesmuki sanāk.

    Gāju es krievu skolā, kaut gan varēju tik pat labi iet arī latviešu skolā. Skolā jau pirms 10 gadiem man matemātiku pasniedza latviešu valodā. Viss bija jauki, tikai žēl skolotāju, kas neprata latviešu valodu pilnībā. Mans viedoklis tāds, ja kvalitāte nezudīs, tad var veikt pāreju, bet šobrīd, manuprāt, tas ir nereāli. Un pie tam, tā dabiskā atlase pati pa sevi notiek – krievu skolu paliek mazāk. Manas skolas jau nav.
    Šajā sakarā man patika viena krieva viedoklis – “Vienalga kādā valodā māca, galvenais lai iemāca”.

    Man ir daudz draugu un kolēģu, gan krievu tautības, gan latviešu tautības pārstāvju. To, ko latvieši domā par krieviem, es lasu tikai internetā, man acīs tādas lietas neviens nesaka. Un man uz pieres nav rakstīts, ka esmu krievs, tāpēc arī varbūt ne visi to zina, ja zinātu, tad ar mani nedraudzētos?

    Par sevi varu pateikt, ka es visādi aizstāvu un atbalstu latviešu kultūru (ko ne tik labi dara valdība), palīdzot gan darbiem, gan finansiāli.

    Skatos es Rubika paziņojumus pa TV, kas saka, ka Latvija pati pievienojās PSRS. Mēdiji (nacionālisti) atrada vienu gudrinieku (viņu rokās tas ir trumpis) un rāda to, uzliekot zīmi visiem krieviem. To, ka bija okupācija (vai līdzīgs vārds), jums pateiks jebkurš izglītots vēsturnieks, neatkarīgi no tautības. Es to pat no Putina esmu dzirdējis intervijā, un tagad man rāda kaut kādu Rubiku?

    Visa tā vēstures cilāšana un “krievi nāk” sauklis jau piegriezās, nacionālisti izdomā sev ienaidniekus un tik turpina vienu dziesmu dziedāt. Es jūs brīdinu, ka pēc 20 gadiem krievu paliks uz pusi mazāk un tad viņi ķersies nākošajam “ienaidniekam”. Piemēram zviedriem, kuri ir izpirkuši mūsu zemi (tūkstošos hektāru) un iedzina parādos ar bankām.

    Jūs apskatāties kā mudina nacionālisti (aizvērt krievu skolas, izvest no valsts utt.) – ar pātagu. Nacionālisti pat neprot to pasniegt ar pozitīvismu. Ušakovs, piemēram, uztaisīja bezmaksas kursus latviešu valodā. Manuprāt, tikai tādā veidā jāstimulē krievus mācīties latviešu valodu.

    Nesen biju sabiedrībā ar jauniem skolēniem (5-7 klase), viņi uzskata krievus par ienaidnieku numur 1. Stāstīja nacionāli noskaņotas anekdotes. Kas viņiem tādu māca? Man bija neērti starp šiem bērniem.

  4. Nikolajs  24.09.2011 05:47

    Brigita, vai Jums arī “sniedz iespēju” vienkārši pasakot kā un ko jums jādara bez izvēles iespējam? Vai mani, vai vismaz manus vecākus kas nodzīvoja šeit visu savu mūžu, pajautāja par mūsu viedokli? Jūs gribat atvainošanos par okupāciju, jo Latvija tika pievienota PSRS neskatoties uz jūsu gribam, bet vai tas nav tas pats kas notiek krievu skolās? “Mēs jums sniedzam iespēju no kuras jūs nevarat atteikties” – viens un tas pats abas situācijās. Tikai to ko jūs darāt ar citiem saucas – iespēja, bet otrādi – okupācija.

    “Ja ir VIENALGA, tad kādēļ jāuztraucas par bilingvālo apmācību?”, pacentieties atrast atbildi uz savu jautājumu starp jēdzieniem saruna un zinātnes apguve. Piemēram: parunājiet ar kādu angļu valodā (vai vācu,… kādu zināt) un izlasiet Vispārīgo relativitātes teoriju (arī angļu valoda, vai …) un pajautājiet sev, vai ir atšķirība.

    “tikai tad, kad lielais kaimiņš Krievija atzīs PSRS nodarījumu Baltijas valstīm” – tātad gaidīsim neko nedarot kamēr Latvijā vairs neka nepaliks, gadījumā ja Krievija to nedarīs. Sakot to Jūs uzskatāt sevi par patrioti, kas rūpējas par savu tautu sēžot un gaidot?

    Vēl man rodas jautājums, par to kritiku ar kuru daži uzsāk. Kur tad jums vismaz viens argumentēts piedāvājums?

    vēlētājam
    Deputātu vietu skaits 10.Saeimā:
    VIENOTĪBA – 33
    SC – 29
    ZZS – 22
    Par Labu Latviju – 8
    Nacionālā apvienība – 8
    “tieši SC bija šīs ietekmes nodrošinātājs”, es saprotu kad vairākums kaut ko nodrošina, bet ja tas tā ir šajā gadījumā, tad pārējos ir viegli pierunāt/manipulēt/kontrolēt/… Vai arī situācija var būt citāda..

    Varētu vel daudz ko teikt par runāšanu un piederēšanu, un par citiem punktiem, bet tas laikam citreiz…

    P.S. Tikāt vaļā no PSRS un gribat atvainošanas. 20 gadus bija patstāvīga valsts. Tagad ielecam ES. Ir kādam prognoze pēc kāda laika prasīsiet atvainošanas no “otras” savienības?

  5. vēlētājs  22.09.2011 21:08

    Brigita , pilnīgi piekrītu jums. Nu nevaru saprast , kā ZRP varētu vaidot valdību ar kopā ar SC . JA Zatlera kungs atlaida saeimu oligarhu varas un ietekmes dēļ , tad tieši SC bija šīs ietekmes nodrošinātājs. Kauns ZRP par savas tautas nodevību.
    Latviešu tauta jums to nepiedos.

  6. Brigita  20.09.2011 18:19

    Iespējams, šī nav labākā vieta diskusijām. Taču izlasot to, ko saka komentētājs “Nikolajs”, nevaru klusēt.
    Tad, lūk. Pirmkārt, komentētājs (tāpat kā daudzi citi dažādo minoritāšu pārstāvji) dīvainā kārtā uzskata, ka valsts sniegtā iespēja apgūt valsts valodu ir APSPIEŠANA (uzšemļeņije). Vai te vēl nepieciešami kādi komentāri?
    Otrkārt, neizprotami un skumji lasīt, ka cilvēkam, kuram radi dzīvo lielajā kaimiņvalstī, ir: “… gandrīz vienalga kas notiek Krievijā kamēr tas būtiski neaizskar manus radiniekus kas tur dzīvo.”
    Man, piemēram, nav radu Krievijā, tomēr man NAV VIENALGA, kas notiek gan Krievijā, gan arī citās pasaules valstīs. Tas nu, tā.
    Treškārt, mums Latvija tiešām ir VIENĪGĀ, jo uz visas lielās zemeslodes šī ir vienīgā valsts, kurā mēs varam runāt savā dzimtajā valodā un justies tai piederīgi. Fiziski ir iespējams dzīvot arī citur, tomēr latvietis nekad nebūs īsti laimīgs svešatnē (protams, ir izņēmumi). Tādēļ absolūti nepiekrītu šim apgalvojumam: “Un ir vienalga kurā valodā mēs runājam.” Kā vispār tā var domāt un teikt??? Ja ir VIENALGA, tad kādēļ jāuztraucas par bilingvālo apmācību?
    Un visbeidzot par to, ka “jāskatās uz priekšu” un jābeidz skatīties “kurš, kuram un kad ir iesālījis”. Šim apgalvojumam nevar nepiekrist, taču ir viens “bet”. Pievērt acis uz pagātni un vairāk koncentrēties uz nākotni mēs varēsim tikai tad, kad lielais kaimiņš Krievija atzīs PSRS nodarījumu Baltijas valstīm(lasi – okupāciju) un visas pasaules priekšā atvainosies par šiem briesmu darbiem. Tieši tāpat, kā to izdarīja Vācija.
    Par to, ka pēdējos 20 gados Latvijas ražošana faktiski tika iznīcināta, sāp sirds. Un šajā lietā var vainot tos, kas bija pie varas kopš deviņdesmito gadu sākuma(gan latviešus, gan cittautiešus). Un vajadzētu ne tikai vainot, bet arī saukt pie atbildības!
    P.S. Vēlos vēl piebilst sekojošo – personīgi man nav antipātiju pret Latvijai lojāliem krieviem un citu tautību cilvēkiem. Taču pret šovinistiem, manas tautas, valodas un Latvijas simbolu gānītājiem, gan.

  7. so- nikolajs  20.09.2011 14:56

    Mēs patiešām runājam dažādās valodās..

  8. Nikolajs  20.09.2011 14:11

    “nekad nav apspieduši citas tautas un mācījuši tās dzīvot!”
    Varbūt jūs nezināt ka visas krievu skolas bija ievesta bilingvāla apmācība, kurā vairākumu jāmācas latviešu valodā? Zināt ka tas ir, mācīties vienā valodā un nākamā gadā uzreiz lielāko daļu mācīties citā ar visam sekām saistošiem ar specifisku terminoloģiju? Ne tik sen zīmēšanas un mūzikas stundas, un tagad vel grib ievest kaut kādas tautas stundas…

    Par vienaldzību.
    Ja, man ir gandrīz vienalga kas notiek Krievijā kamēr tas būtiski neaizkar manus radiniekus kas tur dzīvo. Bet par Latviju man nav vienalga, jo esmu dzimis te. Un ja es nodzīvoju divus gadus padomju laikā un uzskatu sevi par krievu tas nenozīmē ka uz manis ir zīme “Šis cilvēks plāno kaut ko sliktu latviešiem”. Es gribu lai visiem Latvijas iedzīvotājiem būtu labi, bet tautības strīdas labumu nevienam nedos.

    “manā zemē”, “mūsu zeme- vienīgā” es tā skaļi neteiktu. Ja kas mans uzvārds pēc vecvecākiem skan tā “Ozoliņi”. Un ir vienalga kurā valodā mēs runājam. Galvenais ir tas lai mēs viens otru varētu saprast kaut bez vārdiem. Katrā nacionalitātē ir gan sliktie, gan labie cilvēki. Un tos jāatšķir ne pēc valodas vai tautības, bet pēc tos darbiem.

    Par vēsturi. Beidziet skatīties “кто, кому и когда насолил”. Jāskatās uz priekšu un kā to padarīt labāku. “saimniekot savā zemē 18-40 gados panākumi bija atzīstami”, kopš neatkarības pagāja 20 gadi. Redzat kaut ko labu? Vai kopš tā laika cittautieši sēž pie stūres? Kur palika ražotne, kur palika Jelgavas cukurs (kas man ļoti patika), kur vel daudz kas? To visu izveda cittautieši vai vienkārši nogalināja jauna valdība?

    Negribu pārāk daudz rakt vēsturi, jo to jātaisa tādu, kādu mēs to gribam un ka jau teicu, skatoties nākotnes virzienā !!! Ir šajā virzienā ir divi veidi kā darboties: sacensties vai sadarboties. Es izvēlos sadarbošanās metodi, padomājiet par savu izvēli.

  9. Brigita  20.09.2011 03:06

    Ja cienījamais Zatlera k-gs nākotnē vēlas kļūt par tautas vēlētu Prezidentu, tad ZRP neveidos koalīciju ar promaskavisko SC. Nav neviena nopietna argumenta, kas liecinātu par nepieciešamību veidot šādu koalīciju. NEVIENA! Vai tas, ka par SC novēlēja 28,52% balstiesīgo nozīmē, ka labējām partijām OBLIGĀTI būtu jāņem valdošajā koalīcijā šis neprognozējamais politiskais spēks? Par to, lai Latvijā valdītu labējās partijas, balsoja daudz lielāks skaits vēlētāju (kopā ņemot – apmēram divas trešdaļas). Kā vispār var apspriest SC iespējamo ņemšanu valdībā, ja atceramies J.Urbanoviča Biškekas solījumu Latvijai? Ja atceramies SC deputāta Kabanova deguna šņaukšanu(!) Latvijas karogā? Ja atceramies J.Urbanoviča izteikto atbalstu Lindermanim un Osipovam par organizēto parakstu vākšanu, lai piešķirtu krievu valodai valsts valodas statusu (kā zināms, Urbanovičs viņus nosauca par “sirdsapziņas bruņiniekiem”)? Ja atceramies arī to, ka SC vadītājs J.Urbanovičs ir parakstījis sadarbības līgumu ar Putina vadīto partiju “Vienota Krievija”? Rodas iespaids, ka te patiešām daži vēlas vienotu Krieviju! KĀ VAR SEVI TĀ NECIENĪT??? Nobeigumā vēlos teikt sekojošo – daudzi latvieši ar siltumu sirdī atceras pēdējo Latvijas brīvvalsts prezidentu K.Ulmani (kaut arī viņa darbībā tika pieļautas kļūdas), taču ar nožēlu un nepatiku viņa radinieku G.Ulmani. Tautas mīlestību var iegūt tikai un vienīgi godprātīgi kalpojot savai tautai, neatkāpjoties no tautai svarīgiem principiem. Šobrīd “zelta kārts” ir Zatlera k-ga rokās, un tieši no viņa lēmuma ir atkarīgs gan Latvijas, gan arī paša liktenis.

  10. so  19.09.2011 12:42

    Nikolaj,latvieši nakad nav apspieduši citas tautas un mācijuši tās dzīvot! Bet tad ,kad bija iespēja pašiem saimniekot savā zemē 18-40 gados panākumi bija atzīstami un arī lojāliem sveštautiešiem neklājas slikti manā zemē . Šī ir mūsu zeme- vienīgā . Varbūt tev ir dziļi vienaldzīgs ,kas notiek tur aiz robežas ar tavu tautu ,zemi ,valsti ,kādā valodā tur runā,lai tik maize ar desu nepietrūkst? Mēs patiešām runājam dažādās valodās..

  11. Nikolajs  19.09.2011 11:05

    Kā man patīk lasīt visādus komentārus kurās runā par tautas jautājumiem un cittautiešiem Latvijā ))) Kāds vispār interesējas par ekonomiku? Vai ir atšķirība starp bezdarbnieku un algas līmeņiem ar tautību ka nacionalitāti? Ja gadījumā atbilde ir – “Jā”, tad man Jūs žēl.
    Ja katra tauta Latvijā rūpēsies tikai par saviem interesēm, tad diez vai te būs labi arī pēc 100 gadiem. Visai Latvija ir kopīga problēma ekonomikā un to var risināt tikai kopīgi, ne viss strīdoties par to, kāda valoda cilvēki runā. Tautas jautājumus jārisina katrai ģimenei iekšā. Un ja esiet gudri, tad jūsu bērni zinās latviešu, angļu un krievu valodu vai arī vairāk. Un pratīs atšķirt cilvēkus skatoties uz viņa darbiem, ne viss klausoties kurā valodā viņš runā.
    Latvijai vajag izglītotie profesionāļi kas zina ko un kā darīt, ne viss pļāpāt ar muti.
    Nobalsoju par “SC”, bet vēlu veiksmi visiem, lai Latvijā katram būtu labi !!!

    P.S. “ka spējat būt tik kurli pret savas tautas vajadzībām un interesēm” – skan labi, bet ne krievi ieveda vidusskolā zīmēšanas un mūzikas stundas, nogriežot matemātiku un fiziku. Pat negribu zināt kas būs tālāk…

  12. so  19.09.2011 08:47

    Vienotība pagājušajās vēlēšanās “uzmeta ” savu vēlētāju,kas balsoja par viņiem ,lai viņu pieredze sadarbotos ar Visu Latvijai idejām.!Sametās vienā laivā ar ZZS un ,kur tas noveda viņus un valdību ?
    Apbrīnojami,ka Jums šī pieradze neliekas vērā ņemama,ka tagad skatieties SC virzienā?
    Jums ir lieliska iespēja izveidot darboties spējīgu nacionālu valdību ar Vienotību un Visu Latvijai, valdību,kurai patiesi rūpētu Latvijas nākotne un tauta! Kas tas par sulainisku garu jūsos mīt,kas liek lūkotiesSc virzien?Ka tik naski ar Rubiku,Cilēviču,Urbanoviču sadarboties alkstat?Vai patiesi jums ir ilūzijas,ka vini cīnīsies ,lai latvieši vairojas un vinu valoda nepārstāj skanēt šajā zemē,ka tie ir tie goda vīri ,kuriem Latvijas valsts vadāma?

    Attopieties un neesat Andrieva Niedras gara radinieki,lai jūsu vārdi netiek līdzīgi kaunā likti!

    p.s.Visiem politiķiem tīk Igaunijas piemēru pieminēt,tad uzlieciet brilles un ieraugat,ka viņi pirmajā vietā SAVU tautu liek,ne cittautiešu ērtības un labsajūtu.Latvijas
    krieviem aiz robežas kaimiņos ir valsts ar vairāk kā 250milj.pilsoņu un miljoniem kvadrātkilometriem zemes,viņu tautai ,kultūrai šobrīd nedraud asimilācija!

    Kas ar jums notiek, mīļie tautieši,ka spējat būt tik kurli pret savas tautas vajadzībām un interesēm,ka vienmēr pār plecu uz Lielo Brāli esat gatavi lūkoties.
    Nu,parādiet beidzot kāda Latvija jums sirdī deg un sāciet strādāt pie tās ,tad arī krievvalodīgie aprims.
    Lai Dievs jūms palīdz!

  13. Mr XXXXXXXXXXXXXXL  19.09.2011 05:09

    Nu tad, par jaunu sākumu! Nesačakarējiet un lai Jums un mums veicas!

  14. smaka  18.09.2011 18:08

    Izdzeniet no Veselības ministrijas zaļo sērgu

  15. Zigfrīda  18.09.2011 10:25

    Piekrītu Jurģim! Mni,tāpat kā pārējos, radīja tēvs un māte. Pie tam mana māte bija uzticīga savam vīram.
    Latvija nav kristīga valsts. Kristietību ar uguni un zobenu uzspieda kristīgā pasaule. Tā ir garīgā paverdzināšana, kuru turpina vēl šodien.
    Visiem jāievēro visa Satversme pilnībā. Visiem!
    Apsveicu ar iekļūšanu Saeimā! Ceru, ka latviskās partijas (visas četras) beidzot varēs vienoties, lai patiesi un no sirds strādātu Latvijas un latviešu nācijas labā!
    Es neesmu naciste, bet gan nacionāliste.
    Kas ir patiess internacionālisms, arī zinu. Bet šodienas situācija Latvijā ir Padomju Savienības sekas valstī.
    Ir lietas, ko var piedot, bet ir – kuras nedrīkst aizmirst un nedrīkst piedot: savas tautas un valsts nodevība tieši vai netieši!

  16. Jurģis  17.09.2011 00:47

    Mēs neesam kristieši! Jūs to vēl nesapratāt skatoties kas visvairāk ieteikts no tautas puses – DIEVTURĪBA – mums ir savi Dievi dabā!

    Un rīt par jums nebalsošu tacu gan jau saņemsit savus 8%

  17. Pēteris Krampītis  16.09.2011 20:02

    Ja rīt būtu arī prezidenta vēlēšanas, tad jau svētdien no rīta mums beidzot būtu ar lielu balsu pārsvaru visas tautas vēlēts prezidents. Kā būs pēc četriem gadiem – grūti prognozēt, bet dzīvosim un strādāsim tā, lai šī vīzija kļūtu par īstenību.

  18. Gatis  15.09.2011 14:05

    Ehh! Šito uzrunu šovakar vai rītvakar pirms / pēc Panorāmas Zatlera kungam vajadzēja teikt!